Győr | 2019. május 7.
15:00-18:00
Ha még nem ismered a boldogságóra programot:
A Boldogságóra programjának fókuszában az áll, hogy hogyan lehet a negatív gondolkodásmódon változtatni, és a tanulásban egy optimista hozzáállást kialakítani a diákok körében.
Ma már az ELTE PPK által tudományosan is igazolt programot fejlesztettünk ki, mely a pozitív pszichológia módszereire épül, ami mind a diákok, mind a tanárok jól-létével foglalkozik, és ahol lehetőség van a szülőket is bevonni a programba.
Nem a tudás terhére dolgoztuk ki a programot, hanem annak kiegészítéseként, ahol az a cél, hogy a hagyományos tudásátadást és az életben szükséges kompetenciák fejlesztését összhangba hozzuk az iskolai oktatásban.
A módszertanhoz tartozó Boldogságóra könyvek az egyes életszakaszok igényeinek és lehetőségeinek figyelembe vételével négy különböző korcsoportra (3-6, 6-10, 10-14, 14-20) igazítva készültek el. Egy kézikönyvben több mint 200 játékos feladatot találsz!
Ha olyan elkötelezett pedagógus vagy, aki szívén viseli a növendékek mentálhigiénéjét is, a tanításon, oktatáson túl akkor Neked szól ez a program!
Már több, mint 7.000 pedagógus csatlakozott hozzánk.
Gyere és ismerd meg a boldogságórát tartó pedagógusok munkáját! Tedd fel a kérdéseidet, mondd el a véleményed! Elfogadó, egymásra figyelő, egymást segítő közösséget találsz majd nálunk.
Ha még nem ismered a Boldogságóra programot:
A Jobb Veled a Világ Alapítvány Boldogságóra programja a pozitív pszichológia kutatási eredményeire épített élménypedagógiai módszertan, melynek hatékonyságát az ELTE PPK empirikus kutatásokkal igazolta.
A program mind a tanárok, mind a gyermekek lelki jóllétével foglalkozik, sőt a szülők bevonására is lehetőséget nyújt! A tanév során minden hónapban egy-egy olyan témát járunk körül, mely segíti és támogatja a gyerekeket a hétköznapi problémákkal való megküzdésben, és a folyamatos önismereti fejlesztéssel és boldogságérzetet fokozó technikák bemutatásával személyes, lelki egészségüket is tápláló kompetenciáikat fejleszti.
Bővebben:
www.boldogsagora.hu
A boldogság szóról nekem a cselekvés jut az eszembe.
Boldogságot hozó cselekedetek boldog embereket teremtenek. Boldog emberek pedig boldog családokat, boldog gyerekeket, boldog közösségeket és boldog társadalmat hozhatnak létre.
Arra törekszünk, hogy a Boldogságórák derűs és élménygazdag feladatai, játékai, valamint gyakorlatai fokról fokra kibontakoztassák a derűt és életszeretetet. Gyermekeink így a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat, majd boldogságra képes emberré válhatnak
Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar
9022, Győr, Liszt Ferenc u. 42.
2019. május 7. 15:00-18:00
Regisztráció: 14.00-15.00 óra között
Sok szeretettel várunk téged:
Ha még nem ismered a programunkat, de szeretnél többet megtudni róla, illetve szívesen találkoznál olyan pedagógusokkal, akik már kipróbálták azt és saját élményű gyakorlati tapasztalatot szeretnél szerezni a boldogságórás módszertanról.
Ha boldogságórát tartó pedagógus vagy.
Ha szeretnél első kézből informálódni a pozitív pedagógia legújabb kutatási eredményeiről és a Boldogságóra program szakmai célkitűzéseiről.
A rendezvénysorozat 16 helyszínből áll, Győrben a következő helyszínen és időpontban várunk titeket sok szeretettel:
Részvételi díj
A boldogságórát nem tartó pedagógusok számára 1000 Ft adomány a belépődíj, amely a helyszínen fizetendő.
Ha boldogságórát tartó pedagógus vagy, számodra a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Programterv:
Prof. Dr. Oláh Attila
Az ELTE PPK vezetője és a Boldogságóra program tudományos szaktanácsadója
Mit üzen a pozitív pszichológia a pedagógiának?
A Boldogságóra program
A Boldogságóra program jelene és jövője
Boldogságóra Workshopok
Boldogságóra workshopok gyakorlatokkal, feladatokkal, játékokkal, beszélgetésekkel
Interaktív műhelymunka
Interaktív műhelymunka boldogságórás pedagógusok számára konzultációs lehetőséggel
Akik a workshopokat és interaktív beszélgetéseket tartják:
Németh Andrea
tanító, drámapedagógus
"Nekem a Boldogságóráról az élmény, a játék, a szeretet, a magamra és másokra figyelés, a vidámság, az önismeret, a személyiségfejlesztés, az érzelmi intelligencia jut az eszembe. Alapvetően pozitív életszemléletű tanító vagyok, aki a Boldogságóra program keretein belül megtaláltam azt a támogató szakmai csapatot, azokat a módszereket, technikákat, amellyel tanítványaimat a számok és a betűk ismeretén kívül az életben igazán fontos dolgokra is megtaníthatom, nevelhetem. Örömmel tölt el a felkészülés, élvezem az órákat, miközben tanítványaim is azt kívánják, hogy naponta legyen Boldogságóra."
Somosfalviné Fehér Gabriella
szakvezető tanító
"Szerintem semmi sem fontosabb, mint hogy az iskolában a gyerekeket motiváljuk, biztassuk, önbizalmukat erősítsük, kreativitásra ösztönözzük, de főleg hogy szeressük őket. A boldogságórák kiváló lehetőséget biztosítanak erre amellett, hogy a témák feldolgozásakor játékosan, észrevétlenül fejlesztjük kis tanítványaink pozitív gondolkodását, érzelmi intelligenciáját. Fantasztikus megtapasztalni, hogy mennyire nyíltak és őszinték a gyerekek és ettől én is sokkal boldogabbnak érzem magam."
Makkosné Nagy Kinga
gyógypedagógus
"16 éve tanulásban akadályozott tanulók oktatását - nevelését végzem. A tanulási képességek fejlesztése mellett kiemelt fontosságúnak tartom az érzelmi nevelést. A gyerekek jelentős része érzelmeit, indulatait helytelenül fejezi ki, szociális hátterük nehezített. A segítségadásra, együttműködésre épülő, társas érintkezésen alapuló készségek fejlesztéséhez kiváló lehetőséget nyújtanak a boldogság órák, melyek gyakorlatai játékos, vidám, kreatív módon növelik az önbecsülést, a pozitív életszemléletet, az osztálykohéziót. Miközben a pedagógus boldogságra tanít, maga is egyre boldogabbá válik. A foglalkozások bátorító közege hozzájárul annak tudatosításához, hogy " Kincsek rejlenek mindenkiben"."
POZITIVITY társasjáték
A POZITIVITY játék segítségével egész nap játékos formában fejleszthetitek és alkalmazhatjátok a pozitív gondolkodást!
e-mail címünk
info@boldogsagora.hu